Var är mina fadade slag ?

   Har någon sett mina fadade driverutslag? Jag tror någon har tagit dom och ersatt dom med drawade och hookade slag. 

   Mitt "naturliga" slag med driver har alltid varit fadade utslag, med järnklubborna brukar jag få lite lätt drawade slag. Men nu helt plötsligt dom senaste 4-5 rundorna har jag slagit driverutslag med draw, ibland rikigt kraftiga drawar som kallas hookar, rejält ut till vänster har jag ibland hamnat.
   Den som nu tagit mina fadade slag och ersatt dom med vrålhookar, ge dig till känna !

   Nu har jag ialla fall lite tur, med en fin draw får jag extra längd och det är ju roligt, och sedan har jag möjlighet att ställa om klubbhuvudets läge. Det är nu 1° stängt och jag skall öppna det lite så att det bara är 0,66° stängt. Får med det hoppas att dom förb#¤%&de hookarna försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0