Två efter jobbet rundor

   Både i måndags och igår (tisdag) spelade Jonas och jag på Avan efter jobbet, i måndags lyckades vi riktigt bra båda två, vi gick på 35 resp 36 poäng.
   Igår fick jag 33 poäng, tyvärr lite sämre för Jonas. Spelet för mig igår gick knackigt fram tills hål 11 där vi anslöt oss med Patric D, Urban och Mats D, ok, ok vi blev 5, men vi fick vänta hela tiden ändå, det var tom så att på tee på hål 16 stod det två bollar när vi höll på att putta klart på hål 15. Det jag är mest nöjd med dom här två rundorna är att jag klarade av att göra par på hål 17 båda gångerna, det brukar liksom hål 10 inte vara något bra hål för mig, antingen slår jag ner i vattnet eller så blir det ett dåligt utslag till vänster. Men nu när min driver i dom flesta fall har en liten lätt draw så funkar det på dom hålen, jag alla andra för den delen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0