Tre birdies och sänkning...

   ...blev dagens resultat när jag Jonas spelade en runda på Avan dagarna före "Gefle Open" hosted by Peter Hedblom. Banarbetarna höll på att göra banan i riktigt fint skick för dessa tourspelare vilket vi amatörer även för ta del av.

   Nu rivstartade jag med en birdie på hål 1, första för i år, hålet som är ett mycket lätt öppningshål. Dessvärre en bogey på hål 3 för att åter göra birdie på hål 4, radade sedan upp par efter par innan tredje birdien för rundan sänktes, det var på hål 8. Sedan var det roliga slut och några par till orkade jag med innan jag kom in på totalt 83 slag (37 första nio och 43 sista nio) och 39 poäng. För Jonas gick det inte lika bra, inte ens trettio poäng.

   Nu tar jag nya tag och besöker Högbo GK imorgon med Stefan och Carina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0