Multi Serv singel, tävling i Hofors

   Det var många "gävlebor" som sökt sig till Hofors GK för att vara med på tävling idag, bla jag, Jonas, Patric D och Rickard, plus många fler. Den som lyckades bäst var Patric, 10:a i A-klassen, jag kom på en 14:e plats i B-klassen övriga kom längre ner i resultatlistan.
   Jag började dagen bra med att efter  5 hål "bara" ligga 1 efter mitt hcp, men sedan gick det sämre trots en birdie på hål 8, jag var då fortfarande 1 slag efter mitt hcp. Det var nu det stora raset kom efter hål 9 med 2 st tripplar på följd innan jag gjorde 2 par, tyvärr följde jag upp det med lite sämre resultat och på dom sista nio var hela 6 slag efter mitt hcp, vilket gjorde totalt att jag gick in på 78 slag netto mot banans par på 71 slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0