Larsas Sport Cup

   Idag spelades "Larsas Sport Cup" på Älvkarleby Gk och jag deltog i B-klassen. Med mina 71 slag netto kom jag på en 5:e plats och fick en "Cutter & Buck"-keps för besväret.
   Det kunde ha varit mycket bättre resultat om jag inte slagit i vattnet på hål 4, hål 9, hål 14 och hål 17 samt varit tvungen att så en ny boll från tee på hål 7. Det måste vara något slags rekord i antalet pliktslag !! Lägg därtill puttar som var kort i linjen, det hände säkert på 3-4 hål. Greenerna är inte alls lika snabba som dom varit tidigare under sommaren.
   Larsas sportbutik i Skutskär som var sponsor för denna tävling drivs idag av Tomas son till Larsa och en gammal skolkompis till mig och Olle. Jag träffade Tomas och vi bestämde som tidigare, ATT NU SKALL vi tre träffas och spela en runda. Nu när jag skrivit om det kanske det inte blir så lätt att glömma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0