Inga birdies igår...

   ...när jag spelade 36 hål på Högbo GK. Första rundan spelad jag med Stefan och hans fru Carina, andra rundan blev det bara jag och Stefan.
   Efter en bra start så tog det stopp på hål 4 där jag slog bort min boll och tyvärr inte slog en P-boll, jag trodde vi skulle hitta bollen. (Nu gjorde vi det på den andra rundan !!!). Redde upp spelet därefter och startade på 17 poäng ut. Följde upp med fyra bra hål innan det tog stopp igen, två missade hål och sedan även på det näst sista, gjorde 14 poäng in och totalt 31, bra med tanke på dom streckade hålen. För Stefan och Carina var det blandad kompott, Carina hade 18 poäng ut men inget vidare in. Stefan var något bättre in än ut men resultatet är ej värt att nämnas.
   Här är Carina och Stefan på varsitt utslag, både är tillsynes vänsterspelare och Carina har tagit över Stefans förra driver med vilken hon slår bättre än honom med ; )




   Andra runda för mig och Stefan gick bättre trots att jag fick en sämre start, jag hade "bara" 15 poäng ut. Stefan hade 18. In gick det riktigt bra även fast vi båda gjorde ett riktigt skithål på hål nr 13. In fick jag 19 poäng och totalt 34, det är jag nöjd med. Men Stefan måste vara nöjdare, han fick 18 poäng in också, vilket ger 36 poäng och han gick på sitt hcp, bra Stefan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0