Dalsjö GK

   Dalsjö GK var målet för dagens utflykt. Jag och Jonas åkte dit och spelade en runda innan Patrick slöt upp för en andra runda. Från den första rundan finns inte mycket att säga varken för mig eller Jonas.

   Här är vyn över utslaget på hål 1, det var många utslag placerade på höjden och det tycker jag om när man ser ut över hålet.


   Efter lunchen spelade vi tre ihop och vi spelade "skins" med dubbla insatster dom sista två hålen och dessutom "Birdiebonus". Jag började bäst med att efter 6 hål tagit hem 5 hål, Patrick 1 hål och vi två dessutom med varsin birdie. Sedan vaknade Jonas till och dominerade stort och tog följande 6 hål innan Patrick bröt hans svit, då hade vi sett ytterligare 4 birdies, 2 för Jonas och 2 för Patrick. Dom sista hålen var det åter Jonas som vann flest av, med ett undantag då jag vann 1 hål. Totalt sett var det Jonas som var bäst på "skins" och Patrick var den som gjorde flest birdies.
  
   Här har jag "fångat" Jonas boll i luften (med björken i bakgrunden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0