Rasade ihop som ett korthus

   Spelade en runda på Gamla banan tillsammans med Patrick och Jonas, vi spelade 20 - 20 - 20.

   Jag började riktigt bra, hade medvind i början och på hål 5. På hål 6 korthål, kraftig motvind så gjorde jag en fin birdie, hybrid 3 och en 4 meters putt lätt uppför. Nu hade jag tagit tag i tillställningen rejält, Patrick ur form kanske för att han inte spelat så mycket. Sista 3 första nio helt ok och totalt 20 poäng, Jonas strax bakom med 18, Patrick sist.
   Började sista nio ännu bättre radade upp par med någon bogey. Sedan när det var tre hål kvar rasade jag ihop som ett korthus, poänglös på dessa hål, men ändå 15 poäng vilken ingen kunde matcha och totalt vann jag på 35. Katching...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0