Ledarbollen 2009, resultat

   I ett blåsigt Älvkarleby avgjordes årets "Ledarboll 2009". Totalt var det 24 trogna och tävlingslystna golfare som gjorde upp om årets pris.
   Någon lycka hade jag inte själv, utan jag började dåligt igen på dom första nio hålen, som skall vara lätta  ; ) Det var på dom sista nio jag spelade bra men inte tillräckligt bra, och även om jag hade spelat min bästa golf hade det inte räckt till vinst. För vinsten tog Roger J på 60 slag netto !!! Jag kom på en 19:e plats. Patric D som jag brukar spela med ibland gjorde en fin-fin 65 runda, dessutom vann han närmast hål.
   Tyvärr så har jag inga bilder att lägga upp nu, min "vanliga" dator ville inte starta när jag kom hem, får fixa det senare för imorgon åker bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0