Gammal är äldst

   Gamla banan, 7/9, för tredje gången i rad, Avan är nu under slutet av säsongen uppbokad av företagsgolfare. Det blev en match mellan Jonas, Thorbjörn och en kompis till honom Hans. Thorbjörn är min förre arbetsledare och numera arbetspartner, dessutom anordnar vi "Ledarbollen" tillsammans, det började vi med år 2004 (jag vann) då Ledarfacket fyllde 75 år.
   Nu blev dagens runda ingen av mina bättre trots två bra resultat tidigare. Däremot lyckades Thorbjörn krossa sitt handicap med en 41 poängsrunda. Nu rasade han från 21,2 till 19,2 i hcp, jag borde ha ökat.
   Nu fick jag trösta mig med den Whiskey jag köpte på båten jag var på kryssning med för en vecka sedan, det var Mackmyra Special 01 och bara en fick det bli för imorgon är det Högbo GK som gäller.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0