9 hål

   Spelade 9 hål i dag, hade tänkt spela en hel runda men bestämde mig för att gå ut på hål 10 istället. Då blev det bara 9 hål. Träffade Mats D som skulle gå från 10:an tillsammans med Patric D som redan hade gått 1-9 när vi träffade honom. Ytterligare en man slut upp till oss tre, det var Kecke en kompis till Mats och Patric. Det gick riktigt bra, jag gick på mitt hcp. Dessutom hade jag mina gamla klubbor som jag hade dammat av ute i förrådet, dom nya kommer jag att spela med sen igen.

   Patric sa att nu var han uppe i 135 ! rundor hittills i år, hans mål är 150. Själv har jag "bara" spelat 57 hela rundor och 4 nio hålsrundor, jag hinner inte ikapp Patric. Jag kommer nog inte ens upp i hälften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0