Reseförberedelser

   Nu när Golfresan blir av och är betald börjar man smått fundera på vad man behöver med sig, ja, golfgrejjorna naturligtsvis, resebag att transportera golfbagen i, det har jag sedan tidigare. En stor mängd bollar måste man ju ta med sig, jag brukar slå bort en hel del, två par skor att varva mellan. Pikeér och shorts och övriga kläder, ja det där ska jag nog få till.

   Kollade om Tunisiens valuta, Dinarer, den går endast att växla i Tunisien, in/utförsel av deras valuta är olagligt, det blir till att ta med sig Euro som har bättre kurs än den svenska kronan där nere. 1 Dinar är ca 5 kronor.

   Var idag till polisen för att fixa nytt pass, klart om ca: 5 dar, mitt gamla gick ut i början på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0