Nya järnklubbor

   I torsdags förra veckan var jag ner till TeeView för leveransutprovning och hämtade mina nya järnklubbor, förvisso med grafitskaft, det blev ett set från J5 till PW och om jag vill kan jag med bara ett telefonsamtal beställa tex en J4 om jag vill.
   Klubborna jag nu har fått är MOI-matchade och skaften frekvensmatchade, sk, Spine Alignment, klubborna är dessutom lie-justerade 0,5 gr uprigth. 

   Klubborna 770CFE med InterFlexx grafitskaft jag provade ut kommer från Tom Wishon Golf vilka är störtst när det gäller "Custom Fittning"

   Jag har tagit lite bilder på min nya klubbor, ok någon mästerfotograf är man kanske inte heller ; )
 
   Hela settet:

   Greppet på klubborna är Lamkin Crossline Black med ett extra lager tejp.

  J5 klubbhuvud:


   Baksidan på Pitching Wedgen:


Specifikationer på klubbhuvudena 770CFE.

   Grafitskaften har jag tagit bilden från Tom Wishons hemsida, då jag inte fick någon bra bild själv, men måste tänka på var ljuset kommer från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0