Golfresa

   Det blir en golfresa, trots att se mörkt ut tidigare, men skam den som ger sig. Hade en reservplan med att åka till Hemmeslöv, Båstadstrakten och spela där.

   Nu hittade jag en "sista minuten resa" på Golf Plaisir till Tunisien, Hammamet och Citrus Golf, det bär av den 12 april och det blir jag och Jonas. Jonny med sambo åker samtidigt till Hemmeslöv, Olle och Kungen åker senare med några polare till Spanien, men det passar inte oss då vi jobbar, den veckan vi nu åker är vi lediga.

   Citrus Golf har 45 hål, 2 x 18 hål och en 9-håls kortbana. Många som åkt dit har varit väldigt nöjda, själv ser vi fram mot mycket golf, vi har 5 heldags greenfeer, en dag ledig på vilken man kan klämma in en utflykt till någon annan bana, Golf Plaisirs golfvärdar brukar vara bra på att anordna sådant, har rest med dom 2 gånger tidigare och varit nöjd, dom anordnar golftävlingar och det kanske blir någon kvällsutflykt om man vill det.

   Nu får mina nya klubbor som jag inte hämtat ännu visa vad dom går för ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0