Volkswagen Masters 2009

   Volkswagen Masters 2009 gick av stapeln idag och där hade jag mycket att försvara, jag vann nämligen förra året.
   Nu kom jag på 6:e plats precis utanför prisbordet med 75 slag netto (banans par 72). Den som vann hade 71 slag netto.

   Tänk om jag på hål 17 inte slagit i vattnet och var tvungen att droppa, 1 slags plikt. Tänk om jag inte slagit i vattnet på hål 2 och fick slå en ny från samma ställe, 2 förlorade slag. Tänk om jag inte slagit ut bollen i bland träden och det tjocka på hål 4, var tvungen att spela på min provisoriska, ytterligare 2 förlorade slag. Tänk om finns nu inte och nu är det som det är. 

   Jag tar nya tag tills på tisdag. Då är det ny tävling, Jonas och jag åker till International at Arlanda och spelar en intressant tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0