Tävling, tävling, tävling...

   Sommaren har börjat och med det tävlingar i alla dess former, företagstävlingar, partävlingar och även singeltävlingar. Jag har redan varit med i två tävlingar plus StadiumGolfMatchPlay. Nu till veckan är det två tävlingar på schemat, på torsdag spelar jag och Patrick, foursome FöretagsgolfenArlandastad Masters Course em-passet. Dagen efter, på fredag, är det företagstväling Audi Quattro Cup på Avan, då spelar jag och Olle greensome.

   Jag och Jonny är med i Firstopen och det har varit svårt att få till en speltid mot våra motståndare så vi är tvungen att använda oss av en reserv, vi har kallat in Patric D som ställer upp och spelar med mig den 13/6, Jonny är upptagen med att vara funktionär på Älvkarleby Open.

   Sedan skall jag själv ställa upp och spela Volkswagen Masters den 27/6, där har jag mycket att försvara, då jag har gått till Sverigefinal två år i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0