Firstopen

   1:a omgången av Firstopen där Patric D fick hoppa in som reserv istället för Jonny, som skulle vara funktionär på Älvkarleby Open, slutade med förlust.
   Vi förlorade 1:a hålet för att sedan vinna 2 hål och leda med 1, det var jämt och efter hål 6 ledde vi med 2, för att tappa på hål 9. Men vi ledde med 1 inför avslutande nio hålen, dessvärre tappade vi på hål 11 och 12, nu låg vi under med 1, sedan lika på korthåler nr 13, för att tappa igen på hål 14, nu låg vi under med 2 och hålen började ta slut, vi delade korthålet nr 15, noterbart är jag träffade båda dom greenerna men treputtade, uhh! 3 hål kvar och vi låg under med 2, nu måste vi vända, men delning av 16:e hålet (trots att jag hade slag) och dom var dormie. På hål 17 tafflade jag till det och matchen var således över, Patric hade slagit i vattnet.
   Första nio spelade vi bra, Patric och jag, men sämre sista och dom spelade mycket bra sista nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0