Sammanfattning av säsongen 2009

   Totalt har jag spelat ca: 65 rundor på 11 olika banor i år, jag kan ha missat någon runda då jag har spelat någon form av scrambe och den rundan har inte registrerat. Med "endast" 65 rundor ligger jag långt bakom Patric D som hade som mål att spela 150 rundor !!!

   Året började med en resa till Tunisien i April med Jonas, gjorde där en fin-fin eagle.
   När året började hade jag nyköpta järnklubbor och ett hcp på 14,8. Efter årets slut så ligger mitt hcp på 15,0, i början av maj var jag nere på 14,1, men sedan har det "bara" blivit ökningar trots att jag varit när att få mer än 36 poäng flera gånger.

   22 gjorda birdies (varav 1 eagle) gjorda under 2009 mot 23 (varav 1 eagle) 2008.

   Sammanfattning av eclectic 2009 (2008 inom parantes) på dom banor jag spelat mest.
   Älvkarleby        -2    (-6)
   Gamla banan   -7    (-5)
   Avan                -3    (-6)
   Förbättring endast på gamla banan och sämre på dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0