Två bollar...

   ...spelade jag med idag på "Gamla banan" då min son inte behagade kliva ur sängen för att spela. Nu började jag med ett rejält träningspass, två hinkar och dessutom slag i bunker och chippning tränades innan jag tog lunch. Efter lunchen bokade jag tid och jag blev ensam, tog då tillfället iakt att spela med två bollar. Den första kallade jag för "röd" och den andra för "svart". Nu blev det så att den svarta bollen gick bäst och vann slaget mot röd med hela åtta slag. Det kan ju ha sin förklaring att "andra servern" som svart var fungerar alltid bättre än "första servern". Imorgon blir det Avan och det blir Jonas och Patric D + någon till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0