Sala GK 5/8

   Jag, Jonny och Christina var till Sala GK och prövade lyckan. Vädret var vindstilla och enormt varmt, det var på gränsen till för varmt. Lite blåst skulle ha underlättat.
   Spelmässigt gick det helt sagolikt dom första nio hålen för mig, jag gjorde flera par och kom upp i hela 21 poäng, sänkning på gång kanske? Sista nio gick bra i ett par hål tills jag började slå bort några bollar och det försprång jag hade var nästa borta, men jag kämpade på och gjorde något par för att var med igen. Dessvärre tappade jag lite men låg jag ändå före hcp inför hål 17. Tyvärr slog jag bollen i vattnet och med en missad putt (dubbelbogey) var jag på hcp igen. Sista hålet och ett par skulle göra susen, efter en chipp in på green hade jag chansen på par med tyvärr tog jag den ej utan det blev bogey och totalt 36 poäng efter 15 poäng sista nio hålen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0