Ny putter

   Idag har jag införskaffat en ny putter, ja inte för att den gamla var dålig, utan därför att jag velat haft just denna sedan "storebror" kom ut. Jag har köpt en Taylor Made Rossa Isty Bitsy Monza Spider. Den är införskaffad hos Gävle Golf & Nöjescenter.

   Här är några bilder på hur den ser ut, jag hittade dessa på nätet och har ej tagit dom själv:




   Nu i min golfbag finns just denna putter, sedan en Driver också från Taylor Made (Burner 9,5 gr)
   En Ping G5 spoon.
   Två hybrider från Ben Hogan med stålskaft
   Ett järnset från Tom Wishon Golf J5-PW
   Wedgar från 4D 52 och 56 gr + wedge 60gr Eidolon

   Mina wedgar från Reid Lockhart har jag sålt till Patrick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0