Avan 12/8

   Skins var spelet för dagen och motspelare var Jonas, Patric D och Ercan.

   Ercan kopplade greppet med en birdie på hål 1. Därefter var det delat i flera hål ända fram till hål 5 där jag vann (jag hade gjort par på hål 2-5). 

   Stilstudie av Jonas, Ercan och Patric D på hål 4.




   Hål 6 vann Patric, nästa kommade hål Jonas. Nu hade alla vunnit minst ett hål var. Vi delade hål 8 & 9. Jag vann hål 10 med dessa hade jag nu totalt 7 vunna hål.

   På greenen på hål 11 träffade vi på en orm som var på hugget:


   Delat på hål 11 och åter vann jag nästa hål. Nu uppe i 9 vunna hål.

   Stilstudie på mig, utslaget på hål 13.

  
   Efter detta rasade det för mig. Jonas vann hål 13. Nu delades hålen och inför sista så låg det flera i potten skulle jag komma igen, nej det blev Patric som vann sista hålet, han och jag gick plus idag, bättre lycka för dom andra nästa gång.

   Här är Patric´s tatuering, har man gjort HIO så har man och det måste förevigas. Jonny var är din tatuering ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0