Älvkarleby 28/8

   Det blev golf idag fast jag inte hade tänkt det, men avståndsmätare skulle för första gången visa vad den gick för.

   Olle och jag spelade i Älvkarleby vid lunchtid. Första nio gick inte värst bra varken för mig eller Olle det är där man skall "scora" bra för sista nio är betydligt svårare, men vi gick båda på totalt 30 poäng och Olle som alltid brukar vara bättre mot slutet av säsongen men det verkar han inte vara nu, inte heller jag är i form. ; (

   Hur funkade avståndsmätaren då  Jo bra, fast det är svårt att hålla den stilla så man hittar flaggan, det har varit lika svårt med vilken än jag provat.

   Här är Olle i aktion på hål 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0