Resfeber !?!

   Nu är det istort sett packat och klart, det som kvarstår är bara necessären, har gått igenom resväskan och jag har säkert kläder som jag inte kommer att använda under veckan. Bättre för mycket än att glömt något viktigt. Det viktigaste är ju att klubborna och golfskorna kommer med, det går att köpa bollar och golftröjor och sådant, men sina egna klubbor vill man ha.
   Sedan har jag varit lite osäker på vädret, men jag pratade med Olle som hade en kompis som var där, han sa att det inte var badväder men bra golfväder dvs runt 20 gr, så regnställ och paraply lämnar jag hemma.
  Tänkte åka iväg runt halvtre tiden i natt, det tar knappt 1,5h till Arlanda, men sedan skall vi åka in till terminalen och checka in, det brukar ta lite extra tid med golfväskan, och dessutom vill jag ha god tid på mig, gillar inte att stressa. Planet går 5,55.
   Vi får se om jag kommer åt någon dator på resmålet, isådana fall blir det lite resmålsberättelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0