Drygt halvtid

   Nu har vi varit i Tunisien i drygt halva resveckan. Det borjade turbulent med landningen, det var ett rejalt regn- och blasvader vi skulle igenom nar vi skulle ner med planet, men det gick puh...

   Forsta speldagen spelade vi pa Citrus Golf "Le Foret" en kuperad bana, med hoga utslag och ibland uppfor aven till greenen. Avslutade rundan med arets forsta birdie, pa hal 18, ett par 4 pa 380 m, ett bra utslag med driven foljt av en J5 och sedan en tremetersputt for "arets forsta birdie", det var blasigt hela rundan.
   Dag tva spelde vi "Texas Scramble" pa Citrus Golf andra 18-halare, "Les Oliviers", da borjade jag kanna vark i mitt vanstra ben, kanske det ar benhinnorna som spokar, har ej haft det problemet tidigare. Solen hade kommit fram men fortfarande lite blasigt.
   Onsdag dag tre spelade vi ater pa "Le Foret", Jonas gjorde sitt livs forsta eagle, pa ett kort par 5, endast 392 m. Dessutom gjorde han en birdie. Idag akte vi golfbil pga att jag har ont i benet. Solen ar framme och likasa shortsen, inte mycket till blast.
   Nu, torsdag ar var spellediga dag, det var tankt att vi skulle spela en extra runda men nu far det bli sol och bad pga min benvark. Ska forsoka ga till nagot apotek och se om dom kan hjalpa till.

   Vadret ar kanon solen skiner och det blaser inte sa mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0