Biljetter

   Nu har biljetterna till "golfresan" kommit, var lite orolig att dom skulle komma i sista sekunden, med tanke på påskhelgen, tidig avgång är det 5:55, så det blir till att kliva upp mitt i natten, oftast då man sover som skönast.

   Vädret i Tunisien har jag följt en hel del och det kan vara kanonfina dagar, men samtidigt som det kan bli lite nederbörd om man nu ska tro på meteroelogerna ; ) , man får hoppas på att det blir kanonfina dagar.

   Packningen kvarstår men det kan man göra på lördagen, vi skall bort och se Jeff Dunham på Kistamässan på onsdag, så det blir att flytta över neccesären till resväskan, i övrigt så har man inte börjat använda sommar/golfkläderna ännu så dom kan man lägga i.

   Golfskorna (brukar alternera mellan 2 par när jag spelar flera dagar i följd) har jag putsat upp, bytt softspikes och skosnören i, golfklubborna är tvättade och bollarna uppmärkta med "puttlinje", så det känns klart bara att åka alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0