36 hål...

   ...blev det på premiären på hemmabanan, 2 x 18 hål. Första rundan spelade Jonas, Patrick och jag, vi spelade 20-20-20, där jag vann fösta nio. Sista nio vann Patrick, pga bättre hcp han och jag hade båda 18 poäng. Totalt kammade jag hem segern.
   Banan har stora områden på fairway, speciellt vissa hål med "isbränna" även vissa greener är utsatta, det känner man igen från föregående år.
   Efter en lunch så spelade Jonas och jag en runda till, nu spelade vi båda bättre och fick 19 resp 20 poäng ut. Efter några hål på sista nio kände både Jonas och jag att orken började tryta och spelet falnade, Jonas vann sista nio och totalt.
   Imorgon tar vi nya tag alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0