Elitseriepremiär...

Nu börjar det, Elitserien alltså, med en match från omgång 7 !!!

"Den riktiga premiären" är på torsdag då omgång 1 spelas, då spelar Brynäs hemma mot Färjestad, tyvärr kan jag inte gå för jag har då åkt ner till Kallfors och spelar inspel inför sverigefinalen av "Volkswagen Masters".

Tycker det är lite tidigt att börja med ishockey redan nu, dels har fotbollen inte slutat, jag är iofs inte jätteintresserad, och det går ju att spela golf fortfarande, är inte ishockey en vintersport ?

Mitt lag som jag hejar på är Brynäs om det inte framkommit, hur går det i år då ? Som vanligt tror jag på mitt lag och slutspel hoppas jag alltid. Om sex månader vet vi mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0