Så var helgen till ända...

   Nu är det måndag igen, dags att börja arbeta igen efter en "halvledig" vecka.

   I fredags fick jag lite datagrejor som jag köpt på Blocket, det var mera minne och en snabbare processor till min dator, jag tyckte det var dags att "uppgradera" lite grann, man har mer tid med att data lite nu när det är mindre golfande. Nu har jag 3 Gb internminne och en Dual-Core processor 2x64 4800+ från AMD. Det märktes att den blivit snabbare än med dom grejor jag hade tidigare.

   Lördagen bestod av lite extraarbete och sedan besök på Läkerol Arena med mat och matchen melllan Brynäs och Södertälje som Brynäs vann med 1-0, det var en bra 1-0 match som jag ändå tyckte att Brynäs hade koll på. Mycket naturligtsvis pga Markström, Brynäs unge duktige målvakt. Efter seger gick Brynäs åter upp i serieledning, YIPPIIEE

   I går, söndags åkte vi ut till stugan och stängde av vattnet, (s.k. sommarvatten) och tittade på den fyllning vi fått för att fylla ut på baksidan av stugorna, där det varit en svacka, det såg bra ut, nästa steg är att fylla på med matjord och så gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0