Lite historik, "min första birdie" på ett par 4

   Min första birdie på ett par 4 gjorde jag på min trettonde golfrunda, men andra året jag spelade, jag började på hösten 2002, och det här var i början av säsongen 2003. Jag spelade fortfarande från röd tee, jag hade varit och nosat på uppflyttning till gul tee flera gånger, men det hade saknats ett eller två slag för att ta det stora steget.

   Birdien kom på Älvkarleby GK hål 16, par 4 på 346 m från gul tee och 289 m från röd tee. Om inte minnet sviker mig så slog jag ett fint inspel med J9, för att sedan sänka min birdieputt.

   Detta var inte den andra birdien jag gjorde utan jag hade gjort tre stycken på par 3-hål tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0