Gott Nytt År

   Jag önskar alla ett "GOTT NYTT ÅR" och jag hoppas att ingen ger ett nyårslöfte dom inte kan hålla, själv ger jag inget av just den orsaken ; )

   Julen är över och alla blev nöjda, sonen fick "Guitar Hero World Tour", jag provade det på juldagen med honom, jag spelade trummor så jag fick värk i armarna.

   Nu har jag en helt annan värk, jag har värk i hela kroppen och papper förbrukar jag med en hiskelig fart, näsan rinner och feber har jag också, det blir till att ha en "tråkig" Nyårsafton, men det kan bli bra ändå, äta lite god mat och titta på raketerna från altanen kan man göra ändå.

   Igår klarade Brynäs av att vinna en matchen igen, tydligen gjorde målisen A Lindbäck en stor match, han som varit bespottad efter några matcher, bra att Brynäs klarar sig utan J Markström som nu spelar för JVM-medaljer.

   Nu ser jag fram emot ett bra Golfår 2009, med en utlandsresa som start någongång i Mars-April, har inte planerat in det ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0