YES...

YES...
Min putter heter så, närmare bestämt YES Marilyn, det är den senaste klubban jag införskaffat, men med största säkerhet inte den sista.
YES Marilyn putter
Jag tog väldigt lång tid på mig innan jag köpte den viktigaste klubban till bagen, det är ju den man använder i bästa fall bara 30 gånger på en runda och i värsta fall över 40 gånger, så varför inte lägga ner mycket tid på testning/utprovning innan man köper den.
Min gamla putter hade jag haft i närmare 4 år, medans min driver som är de flestas favorit klubba är ny sedan förra året och drivern innan var från året innan. Drivern som man kanske använder 10-14 gånger per runda lägger dom flesta mer pengar på än puttern som verkligen kan spara slag åt en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0