Avesta GK med Peter

   Peter och jag var dom ändå två som gjorde en utflykt till Avesta GK. Det var väldigt många år sedan jag var där. Man har gjort om ett korthål till ett par 4, det var under uppförande när jag var där sist.
   Nu hade man gjort om ett annat korthål, lag till eller gjort om dammen framför green.
(null)
   En rejäl palissad framför green, det gillar jag.
   Vi spelade två rundor och fort gick det, den första på ca 3,5 timme och den andra på 3 tim och 10 min.
   En bild på Peter på hål 2’s green.
(null)
   Spelmässigt så gick vi på 30-34 och 31-36 poäng, Peter dom sista.
   Några "ståtliga" träd innan fikat.
(null)
   Eller dom kanske en gång varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0