Black Mountain golf club

   Årets sista golfrunda spelades i Thailand på Black Mountain golf club. Med hyrda klubbor blev det 18 hål i gassande värme, det var tur att man åkte golfbil och hade caddie. Här är jag med min caddie, jag skulle ha lyssnat mer på hennes råd så skulle jag fått i fler puttar.
(null)
   En vy från banan, jag spelade med 2 andra svenskar, en från Gävle dessutom som varit ordförande i Gävle GK tidigare.
(null)
   Klubbhuset och på övre våningen restaurangen, där man kunde få svensk mat om man ville.
(null)
   Mina hyrda klubbor som jag gjorde några par med i alla fall, 2 två bra birdielägen hade, där dessvärre en blev en bogey.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0