Även Högbo GK avklarad

   Tillsammans med Jonas och min sambos svåger, (blir det också min svåger?) Torbjörn, Torbjörn har tagit upp sitt golfspelande efter 7 år, han spelade under 2004-2005 lite golf när dom bodde i USA. Nu har han blivit medlem i Högbo GK, han är "non-resident" medlem, vilket gör att han får spela 15 rundor, när man bor mer än 10 mil från banan. Han bor normalt sätt i Västerås men tillsammmans har vi en tomt vid Storsjöns strand med tre stugor, där stugorna har olika ägare. Ja det kommer säkerligen att bli många rundor på Högbo GK för mig i år.

   Spelet började alldeles utomordentligt fint med en birdie på hål 1, tyvärr så kommer jag inte in på www.golfsidan.nu och registrera mina birdies, vet inte vad som hänt med den sidan.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0