Gamla banan

   Det blev en runda efter jobbet för mig och Jonas, Stefan kunde inte vara med.
Vi bestämde oss för att registrera rundan som "föranmäld sällskapsrunda", sagt och gjort.
   Jag började med fyrtal i fyror inte fullt lika bra för Jonas. Efter lite trubbel med dubbla bunkerslag på hål 7 gick jag ut på 40 slag och 20 poäng, Jonas 16 poäng.
   På hål 10 missade vi båda våra birdieputtar som inte var så långa. På hål 11 var skogen i vägen för mig. Jag revancherade mig på hål 13 med en birdie. Några tappade slag på följande hål men om jag gjorde par eller bättre på sista hålet så skulle det bli en sänkning. Jag gjorde par och fick ihop 37 poäng. Tyvärr så gick det efter hål 11 sämre för Jonas och han registrerade en hcp-höjning istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0