Efter regn kommer...

   ...solsken. Två blöta dagar har det varit när man inte har kunnat spela golf. Idag så spelade vi på AVAN, Thorbjörn, Stefan, Jonas och jag. Fairways hade torkat upp och det var bara på några ställen på några hål där det var kvar lite vatten. Spelet var inget vidare, jag verkar ha hamnat i någon form av svacka, Thorbjörn höll stilen upp och gick på sit hcp.

   Tidigare har jag förlitat mig på tex Stefan att bilder har blivit tagna, nu tog jag några själv, ok bara med telefon men ändå, här är Stefan och Jonas:

   Stefan på hål 11, där blev det par för honom:

   Och Thorbjörn på utslaget på hålet efter:

   Jag fångade båda i deras baksving ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0