Volkswagen Masters 2012

   Efter tre timmars försenad start pga kraftig nedbörd så blev det start i årets upplaga av "Volkswagen Masters". Pga regnet var ALLA bunkrar MUA och fri dropp utanför. Jag startade på hål 9 och var hyggligt med i några hål innan jag tappade på hål tolv och tretton. Det tog jag igen på hål sjutton, arton, två och tre, nu var jag på "par", om det nu bara höll hela vägen in så vore jag nöjd, men tyvärr så "sket" det sig på hål sju, det blev nämligen fullt hus, och sedan hade jag tappat sugen på hål åtta.

   Nu blev det ändå en 6:e plats i Bilmetros A-klass precis utanför prisbordet, med resultatet 77 slag netto (par 71) och detta gav "ynka" 33 poäng som resulterade i en hcp-sänkning !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0