AVAN tre dagar i följd

   I onsdags spelade jag och Stefan (och två juniorer) på AVAN efter jobbet och spelet var riktigt dåligt.
   I går så var vi tre (jag, Jonas och Stefan) plus en gäst, nu var spelet mycket bättre och det dåliga från dagen innan var som bortblåst, tack och lov för det.
   I dag var spelet dåligt igen...

   Det är konstigt hur man ena dagen kan spela bra för att en annan dag spela uruselt och sedan återgå till riktigt bra spel. Spelet var så tidigare under säsongen när jag spelade dåligt i sommarcupen omgång 2, dagen innan hade jag spelat riktigt bra.
   När jag menar riktigt bra så menar jag att jag spelar inom min buffertzon (eller bättre, vilket har hänt en gång i år).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0