Uflyktsvecka

   Den tänkta utflyktsveckan skulle bestå av en tur till Söderhamns GK på måndagen, Falun-Borlänge på tisdag, och till Hofors GK på onsdag för att ta det lugnt på torsdagen och sedan spela tävling i Högbo på fredag. Avslutningsvis så skulle jag spela tävling på Älvkarleby på söndagen.
   Nu blev det bara Söderhamns GK på måndagen som vi besökte av dom tänkta platserna, regnet ändrade mina planer.

   Jag och Olle begav oss alltså till Söderhamns GK på måndagen för att spela två rundor vilket vi gjorde, en ganska smal bana med små undulerade greener möttes vi av. Spelet för oss båda var inte speciellt bra, så Olle undrade vad för underfundigt skall jag skriva om detta. Nog om spelet, det behöver inte berättas vidare om, så därför skriver jag inget mer om Söderhamnsutflykten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0