Högbo förra veckan

   Spelade åter igen Högbo, det var i torsdags tillsammans med Torbjörn, Jonas och Stefan.
   Jag hade anmält rundan som "föranmäld sällskapsrunda", jag hamnade i buffertzonen. Spelet var bra från min sida i början, tyvärr kom svackan mot slutet och jag tappade på tre av dom sista fyra hålen, och Högbos hål 17 har jag nog aldrig gjort ett bra resultat på. Ska man gå över bäcken eller lägga sig kort, ja lägga sig kort har aldrig funnits i min värld, gå över och hoppas på det bästa, det brukar jag lyckas med men tyvärr funkar inte inspelet då istället ; )

   Jag har nu använt min Garmin Golf GPS i tre rundar och den fungerar bra, den ändå svårigheten jag har är att placera punkten för flaggan på greenen, det brukar skilja några meter jämfört med kikaren, men å andra sidan varierar min slag med mer än några meter, så vad gör väl det.

   En bild på Stfan från torsdagens spel


    Och en bild på Torbjörn där man ser att han har blicken kvar på punkten där bollen låg, bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0