Golfvinster

   Här kommer en samlingstråd/(skryttråd) om vad jag har vunnit för golfvinster under åren.

   Det senaste jag har vunnit är ett golfparaply i en tävling hos Koalagolf.net med den här historian om sin värsta runda under dåligt väder, så här ser paraplyet ut:


   Tidigare i år vann jag en närmast hål tävling där jag vann en bag men inbyggd vagn samt en tidningsprenumeration vilket jag bertättade om här.

   Förutom 12-pack bollar, golfpikeér, skopåsar, presentkort på golfshoppar har jag även vunnit längsta drive en gång, då var priset en klubba och i samma tävling vann 1:a priset och för det vann jag ännu en klubba, en av klubborna använder jag än idag, det är min hybrid 3, Ping G5, det andra priset bytte jag in till min förrförra spoon, även det en Ping G5.
   Ett par skor vann jag en gång på Älvkarleby GK, en 36-timmars resa med båt till Helsingfors finns också på vinstlistan jag skrapat ihop där.
   Golf USA anordnade en puttingtävling när dom just hade flyttat upp till Kungsbäck, där kammade jag hem en putter som pris.
   Min Eidolon Wedge är ett resultat av vinst i en frågetävling på internet. Jag har även en helt annan oanvänd wedge hemma som jag fått, en hybrid har jag även fått som blev till pris i Ledarbollen något år.
   Jag har tillsammans med Olle tagit oss till Sverigfinal i Stadiumgolfen, dock ej med utlandsresa som vinst där (vilket några jag känner har gjort).
   Jag har två gånger fått åka på Sverigefinal i Volkswagen Masters senast år 2008, året innan var jag ett slag från att få åka till Sydafrika, fick då denna bag som tröst:
Bag och Sun Mountainvagn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0