Golf GPS premiär

   Igår så var det premiär för mig att använda min nyinköpta Golf GPS. Jag spelade på Gamla banan tillsammans med Jonas, Stefan och Jonny, första (hela) rundan med Jonny sedan vi var i Spanien.
   Nu blev det bettning när Jonny kommit till oss för greenfee-spel, 20 - 20 - 20 (som vanligt). Det var Jonas som vann ut på 18 poäng, tätt följt av mig på 17, hade vi spelat slaggolf hade jag vunnit första nio. Sista nio gick även det till Jonas, på 17 poäng, två poäng före mig, Jonny och Stefan var något efter båda halvorna. Jonas sopade helt enkelt banan med oss ; )
   Apropå Golf-GPSen så var den helt ok, jag behöver mer golf med den för att göra en korrekt utvärdering, men lite snabbt så visade den avstånd bra, jämförde några ggr med laserkikaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0