Älvkarleby GK

   Det blev Älvkarleby GK istället för en långre utflykt i dag. Det var jag, Jonas och Stefan som spelade med Jonny på hans hemmabana, betta skulle vi göra 20 - 20 - 20 skulle vi köra enligt Jonny, och alla var med på det. Stefan och Jonny började bäst men efter hål 4 hade jag kommit ikapp dom, jag ledde efter hål 6, men Jonny och Stefan fixade båda 4-poängare på hål 7. Och efter hål 8 var jag efter både Jonny och Stefan, det hade inte gått så bra för Jonas. Efter ett bra utslag och par för mig på nian så vann jag på 18 poäng ut, katsching.
   Jag inledde sista nio bäst men var efter hål 14 ett efter Jonny, Jonas var även han på gång. Inför sista hålet ledde Jonas med ett före mig och Jonny, Stefan var strax bakom. Jonas misslyckades rädda bogeyn medans jag gjorde par och 17 poäng in, vinst även där, katsching, totalt vann jag naturlitsvis också, katsching.

   Morgondagens resa till Hofors har vi ställt in och spelar på hemmabanan istället, får se vad vädret har att erbjuda tills på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0