AVAN vit tee

   Igår spelade vi från AVANs vita tee. Det var Patrick "bettet" Berg som kom med den idéen och Jonas och jag nappade på det, Niklas som spelade sin andra runda för säsongen var så illa tvungen att hänga på. Och naturligtvis så bettade vi lite grann också 20 - 20 - 20 (Patricks förslag).

   3 extra slag erhöll jag från vit tee, jag inledde med en dubbelbogey, sedan gjorde jag genomgående bogeys förutom en birdie på hål 4, vilket gjorde att jag fick 18 poäng ut och vann den biten. Katshing.

   Sista nio är betyligt längre än vad dom första nio är från vit tee. Främst på slutet så blir längden riktigt lång, då två par fyror är längre än 425 m. Nu fick jag 16 poäng på sista nu med bla tre par och lite fler dubbelbogeys än vad jag hade på första nio. Och på det vann jag även in. Katshing - katshing.

   Totalt 34 poäng från vit tee, vinst totalt också. Katshing - katshing - katshing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0