Delat !

   För första gången när vi var tre stycken som spelat och bettat lite (20 - 20 - 20) så blev det delat alla tre vann varsin del. Jag vann första nio hålen, på 35 slag netto, 1 bättre än Jonny. Jonas vann sista nio på 37 slag netto, tre bättre än Jonny och totalt vann Jonny på 76 slag netto, tre bättre än mig.

   Tanken för dagen var att vi skulle spela på Söderhamns GK, men så blev nu inte fallet då HELA deras bana låg under frost och skulle inte öppna förens efter kl: 12:00. Då blev det att styra om bilen till Bollnäs GK och Hårgabanan, även den var en ny bekantskap för mig. Hårgabanan är en blandad park- och skogsbana. En del hål passar mig ypperligt som tex hål 1, brett som på ett flygfält 1. Hål 10 inte lika bra med smalt utslag, dock ej så långt.

   Hål 10´s smala utslag.


   Jonas på utslget hål 12, där han slog tre bollar, (två provisoriska), med lite tur så hittade vi hans första boll. En dubbelbogey blev resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0