Årets sämsta...

   Jag, Jonas och Patrick åkte till Hofors GK för att se om den banan var i bra skick, greenerna i bättre klass än Avan enligt Jonny. Nu tyckte vi alla tre att greenerna var i ett uruselt skick och spelet blev därefter. Jonas och jag utnyttjade vår rabatt från Viasat Golf Card.
   Jag gjorde min sämsta tunda för säsongen, kom inte över "skamgränsen" det bådar inte gott för matchen jag och Olle skall ha på torsdag i StadiumGolfMatchPlay. Jag gick över 100 slag, inte bra. Det märktes att jag inte hade spelade på strax över en vecka, då jag har jobbat och byggt en friggebod i stugan.
   Patrick vann ut och totalt medans Jonas vann in, jag gick lottlös som sagt var.

   Jag och Jonas spelade en runda till efter lunch (med en starköl) och nu gick det bättre, 30 poäng och jag avslutade fint dom sista fyra hålen, par-bogey-par-par, så det är väl det man får ta med sig till nästa runda. Inget bet den här rundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0