9-hål

    Spelade idag 9-hål med min son, Jens, ville att han skulle få en mjukstart på säsongen. Annars kankse han inte vill spela alls utan hålla sig till World of Warcraft och andra onlinespel.
   Det kändes som han verkligen ville spela, han kollade sin utrustning ok på min begäran men utan knussel. Han värmde upp på rangen enligt min modell och hans spel var riktigt bra för att inte spelat på väldigt länge. Nu hoppas jag att vi kan spela hela rundor samt att han fortsätter tycka det är roligt, för det tyckte han, dessutom fick han på flera fina slag med trä-femman eller "forken" som han sa, trä--trea kallas ju "spoon".
   Nu ramlade vi in på 15 poäng båda två, jag var inte så nöjd med mitt spel men Jens spel tyckte jag var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0