NTG Travel Group Cup

   Första tävlingen på Älvkarlebys golfvecka var "NTG Travel Group cup" vilken jag vann år 2005, då hette tävlingen "Silja Line Cup". Vid vinsten det året gjorde jag 90 slag brutto och fick ihop 39 poäng.
   Nu i år fick jag 87 slag brutto och 35 poäng och det med totalt 6 pliktslag !!! Noterbart är att jag endast mäktade med EN fairwayträff !!! Jag träffade endast 3 greener på rätt antal slag. Puttningen idag var helt ok, endast 29 puttar !!! Jag hade många chip och enputt. Till och med en chip i kopp. Hade det inte varit för alla dessa pliktslag så...
   14891 steg blev det idag, från parkeringen till reception och sedan till rangen och ut på banan, avslutade att gå till parkeringen och tillbaka och för att se på prisutdelningen.
   35 poäng räckte nu till en nionde plats och sista priset som delades ut. Jonas kom på en 5:e plats lika som Jonny fast Jonny kom 5:a i A-klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0