Avan 16/7, mellan åska och regn.

   Vi såg åskan komma under dagen, skulle det åska även på eftermiddan var frågan. Vi följde åskutvecklingen på WestraAros. Nu klarade vi oss bra från både åska och regn. Det var jag och Jonas som spelade efter jobbet. Vi hörde förvisso åskan på håll efter drygt halva rundan och med det kom blåsten, jag var tex tvungen att slå J5 på hål 15 som mäter "ynka" 133 m, det var bara jag i vår fyrboll som träffade greenen. Det skall nämnas att jag på hålet innan ett par 4 på 369 meter slog drive (inte helt perfekt, men helt ok) + spoon för att komma i jämnhöjd med green.
   Jag kammade ihop 35 poäng efter 20 ut och 15 in, med ett streck på hål 7, tyvärr så darrade puttern mot slutet av rundan och med det kom flera treputtar uhhh.
   Det var inte bara Jonas och jag som trotsade vädret och vågade oss ut, vi mötte Patric D och "boll-letar" Urban på hål 17-18. Urban gick som vanligt efter vattenkanten och letade bollar, det kanske var slut på bollar i shoppen så han måste leta ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0